Anna Lewandowska z własną marką spożywczą

www.portalspozywczy.pl 28 czerwca 2016 12:43

Anna Lewandowska z własną marką spożywczą Fot. za Facebook.com

Anna Lewandowska, polska sportsmenka, specjalista do spraw żywienia, autorka bloga "Healthy plan by Ann", a prywatnie żona kapitana polskiej drużyny piłki nożnej - Roberta Lewandowskiego, wprowadziła na rynek nową markę produktów spożywczych o nazwie Foods by Ann. Flagowym produktem sygnowanym marką FbA są batony energetyczne.

- Punktem zapalnym powstania mojej marki było stworzenie produktów, który dotychczas były niedostępne w sprzedaży. Produkty, które spotykałam na półce sklepowej, nie spełniały moich oczekiwań pod względem funkcjonalnym lub jakościowym. Moim celem jest wskazanie ludziom właściwych nawyków żywieniowych oraz pokazanie, że produkt zdrowy nie musi się kojarzyć z wyrzeczeniem - pisze Anna Lewandowska na swoim blogu.

Marka FbA ma dwać poczucie healthy bezpieczeństwa, gwarantowanej jakości oraz wsparcia z bloga Anny Lewandowskiej.

Jak zapewnia Anna Lewandowska, wprowadzone na rynek batony maja być formą zdrowej, funkcjonalnej przekąski. Surowce, z których batony powstają pochodzą ze sprawdzonych źródeł i są naturalne, nie zawierają chemicznych wspomagaczy i dodanych cukrów.

Batony kosztują 5,99 zł / szt. Dołączyły do nich także liofilizowane owoce i warzywa (14,99 zł / 50 g). Na razie produkty można kupić jedynie w sklepie internetowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane