Anna Mucha twarzą wódki Smirnoff

Autor: wirtiualnemedia.pl 16 września 2010 08:55

Na Facebooku rusza międzynarodowa akcja Smirnoff Nigthlife Exchange Project. Jej polską ambasadorką jest Anna Mucha.

Wszyscy zainteresowani mogą przedstawiać swoje pomysły na udaną imprezę, również w formie zdjęć i filmów. Autor najciekawszej propozycji przesłanej do 18 października będzie gościem imprezy, która pod koniec listopada zostanie zrealizowana m.in. według jego pomysłu.


Akcja - mająca na celu promocję marki Smirnoff - rozpoczęła się jednocześnie w 14 krajach z całego świata. W Polsce jej ambasadorką jest Anna Mucha, która wśród propozycji imprezowych przesłanych przez internautów z naszego kraju wybierze pięć najciekawszych. Ich autorzy będą mieli szansę na nagrodę główną.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane