PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Answer.com wprowadzi na rynek markę własną

Autor: dlahandlu.pl/portalspozywczy.pl 11 lipca 2013 20:27

Answear.com, multibrandowy sklep odzieżowy online zamierza stać się liderem rynku w wybranych krajach Europu Środkowo-Wschodniej. Jak mówi Krzysztof Bajołek, prezes Wearco, firmy prowadzącej Answear.com, sklep zamierza rozwijać się od 2014 roku w takich krajach, jak Czechy, Słowacja a później Ukraina, Węgry oraz Białoruś.


Bajołek zwraca uwagę na to, że w Czechach, jak i na Słowacji właściwie nie ma lokalnych podmiotów, które mogłyby być konkurencją dla Answear.com. Prezes Wearco przekonuje, że zdobycie pozycji lidera to perspektywa kilku najbliższych lat. Ma w tym pomóc wsparcie funduszu inwestycyjnego MCI.TechVentures.

Answear.com w perspektywie kilku lat myśli o wprowadzaniu marki własnej o takiej samej nazwie,co pozwoli na uzyskanie większych marż. Oprócz tego Bajołek zapowiada w ciągu dwóch lat wzrost liczby marek dostępnych w sklepie z 200 do 300, przy równoczesnym poszerzeniu oferty produktowej z 15 tys. do 30 tys.

Spółka Answear.com założona została w 2011 r. przez Krzysztofa Bajołka i zespół związany poprzednio z Artmanem (marki House i Mohito) i LLP. Answear.com łączy sklep internetowy z częścią lifestylową. W 2011 r. otworzył swój pierwszy salon stacjonarny w Kielcach. Firma widzi też potencjał rozwoju w projektów sklepów prowadzonych dla innych podmiotów za określoną prowizję, tak jak to się dzieje dla marki Gino Rossi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane