REKLAMA
REKLAMA

Answer.com wprowadzi na rynek markę własną

Autor: dlahandlu.pl/portalspozywczy.pl 11 lipca 2013 20:27

Answear.com, multibrandowy sklep odzieżowy online zamierza stać się liderem rynku w wybranych krajach Europu Środkowo-Wschodniej. Jak mówi Krzysztof Bajołek, prezes Wearco, firmy prowadzącej Answear.com, sklep zamierza rozwijać się od 2014 roku w takich krajach, jak Czechy, Słowacja a później Ukraina, Węgry oraz Białoruś.

REKLAMA

Bajołek zwraca uwagę na to, że w Czechach, jak i na Słowacji właściwie nie ma lokalnych podmiotów, które mogłyby być konkurencją dla Answear.com. Prezes Wearco przekonuje, że zdobycie pozycji lidera to perspektywa kilku najbliższych lat. Ma w tym pomóc wsparcie funduszu inwestycyjnego MCI.TechVentures.

Answear.com w perspektywie kilku lat myśli o wprowadzaniu marki własnej o takiej samej nazwie,co pozwoli na uzyskanie większych marż. Oprócz tego Bajołek zapowiada w ciągu dwóch lat wzrost liczby marek dostępnych w sklepie z 200 do 300, przy równoczesnym poszerzeniu oferty produktowej z 15 tys. do 30 tys.

Spółka Answear.com założona została w 2011 r. przez Krzysztofa Bajołka i zespół związany poprzednio z Artmanem (marki House i Mohito) i LLP. Answear.com łączy sklep internetowy z częścią lifestylową. W 2011 r. otworzył swój pierwszy salon stacjonarny w Kielcach. Firma widzi też potencjał rozwoju w projektów sklepów prowadzonych dla innych podmiotów za określoną prowizję, tak jak to się dzieje dla marki Gino Rossi.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA