REKLAMA
REKLAMA

Aplikacja mobilna Galerii Katowickiej wesprze sprzedaż jej najemców

Autor: pr 16 grudnia 2015 20:22

Galeria Katowicka jako pierwsza w Europie wprowadza wielozadaniową aplikację mobilną, która łączy program lojalnościowy, moduł kuponów cyfrowych do sklepów i restauracji oraz precyzyjną nawigację personalną na smartfonie, współpracującą z infrastrukturą mikrourządzeń zwanych beaconami.

REKLAMA

Navishopper z dokładnością do jednego metra prowadzi klientów Galerii Katowickiej do wybranych sklepów, kuponów oraz nagród, które mogą odebrać za zgromadzone podczas zakupów punkty.

Aplikacja mobilna Galerii Katowickiej łączy trzy główne funkcjonalności: program lojalnościowy z regularnymi nagrodami za bieżące zakupy oraz nagrodami okresowymi dla najlepszych klientów, moduł kuponów cyfrowych z ofertami specjalnymi i promocjami oraz precyzyjną nawigację personalną na smartfony, która komunikuje się z infrastrukturą beaconów zainstalowaną na czterech poziomach Galerii Katowickiej.

Navishopper nie tylko ułatwia poruszanie się po wielopoziomowej Galerii Katowickiej. Jako pierwsze rozwiązanie wdrożone w obiekcie tej skali, pozwala jednocześnie nagradzać klientów za dokonywane w nim zakupy oraz dostarczać kupony rabatowe do bezpośredniej realizacji w punktach handlowych.

Navishopper zakłada również możliwość pełnej personalizacji i dopasowania otrzymywanych informacji zgodnie z indywidualnymi preferencjami. Użytkownik aplikacji może zdefiniować kategorie produktów, swoje ulubione sklepy, a także stworzyć własną listę zakupów, co sprawi, że będzie otrzymywał jedynie te informacje, które odpowiadają jego oczekiwaniom. Z niemal każdego miejsca w aplikacji (prezentacji sklepu, kuponu, nagrody), za jednym kliknięciem, klient jest prowadzony wprost do miejsca docelowego.

Navishopper został również zaprojektowany z uwzględnieniem punktu widzenia i potrzeb najemców. To ważne narzędzie pro-sprzedażowe oraz analityczne. Poprzez indywidualny panel najemcy, Navishopper dostarcza wartościowych informacji o skuteczności realizowanych promocji i akcji kuponowych. Najemcy Galerii Katowickiej decydują czy sami tworzą oferty i sprawdzają raporty, czy robi to za nich dostawca aplikacji – w każdym przypadku najemca otrzymuje informację zwrotną, którą wykorzysta przy planowaniu kolejnych akcji.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA