REKLAMA
REKLAMA

Aplikacja na telefon wpłynie na decyzje zakupowe

Autor: www.dlahandlu.pl 19 maja 2014 09:41

Aplikacja na telefon wpłynie na decyzje zakupowe

Hop2shop to platforma marketingu mobilnego w postaci aplikacji na smartfony, działająca w oparciu o system lokalizowania konsumenta (nazywany przez twórców BOX). Aplikacja działa m.in. podczas wejścia konsumenta do sklepu, czy obecności przy określonej półce sklepowej.

REKLAMA

Aplikacja oparta jest o system lokalizowania konsumenta, wpływania na jego zachowanie i decyzje zakupowe w realnym świecie - decyzje zakupowe podejmowane są bezpośrednio w miejscu zakupu.
Dzięki zainstalowanemu w sklepie emiterowi dźwięku (fala ultradźwiękowa niesłyszalna dla człowieka), aplikacja w telefonie ściąga dane tuż po wejściu klienta do sklepu.
Dzięki technologii ultradźwiękowej telefon odbiera dane tylko z danego miejsca (danego sklepu), nie wychwytując informacji np. od konkurencyjnej sieci za ścianą.
W ten sposób możliwe jest już od samego wejścia do sklepu prowadzenie dialogu z klientem lub zachęcenie go do angażowania się w zadania jakie dla niego dana marka przygotowała. Aplikacja może przyciągnąć do określonego towaru, zaproponować dodatkową promocję czy rabat, jeśli wiemy że przebywa w sklepie już dłuższą chwilę, czy spowodować że dorzuci do koszyka kolejny artykuł.
Technologia fali ultradźwiękowej pozwala także na lokalizowanie użytkownika "tu i teraz". Wiemy na przykład, że użytkownik wszedł właśnie do naszego sklepu, a nie znajduje się kilka metrów dalej lub w pobliżu.
Twórcy twierdzą, że to narzędzie nie tylko wpływa na traffik. Znajomość konsumenta i umiejętne zastosowanie aplikacji przełoży się również na zwiększenie zakupów.

Dzięki hop2shop klient jest nagradzany za przyjście do sklepu. Za wybrane czynności - na przykład odwiedzenie sklepu, czy wejście do przymierzalni, klient otrzymuje punkty, które następnie wymienia na nagrody w postaci produktów, kart podarunkowych, czy usług. Każdy punkt wart jest 2 grosze.
W dostępnym w aplikacji schowku przechowuje przedmioty bądź usługi, które mu się spodobały i które być może chciałby w przyszłości kupić. Aplikacja pokazuje, gdzie najbliżej klient może dokonać zakupów (przedmiotów ze schowka), w którym centrum zbierze najwięcej punktów ( a więc gdzie warto się wybrać aby zdobyć najwięcej punktów), a także przypomni w danym sklepie, że posiada w schowku rzecz z tej właśnie sieci i może ją teraz kupić. Aplikacja wyśle do nas także informację, gdy sklep dokona obniżki cen na towar z naszego schowka.

  • ekonsulting 2015-06-24 01:36:51

    chcesz mieć własny mobilny folder firmowy?

    wejdź na artmetic.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA