Appetita lokuje produkty w programach kulinarnych

Autor: pr 3 września 2015 14:25

W ramach licznych działań promocyjnych, marka Appetita lokuje swoje produkty w programach kulinarnych.

Tym samym, konsekwentnie buduje swój ekspercki wizerunek i pozycjonowanie profesjonalisty w dziedzinie gotowania. Pyszne 25 to program bazujący na oryginalnym pomyśle, który inspiruje do przyrządzania w domu smacznych i różnorodnych potraw za rozsądną cenę. Dlatego też wpisuje się w strategię marketingową Appetity. Marka przekonuje konsumentów do tego, że domowe gotowanie może być wspaniałą kulinarną przygodą, a kreatywność w kuchni to podstawa.

Zioła i przyprawy marki Appetita będą wzbogacać smak potraw przygotowanych przez Annę Starmach podczas wszystkich odcinków serii.

Przyprawy i zioła Appetita będą towarzyszyć również wszystkim etapom programu MasterChef w TVN. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane