PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Apsys: Jakość obsługi klienta decyduje o sukcesie centrum handlowego

Autor: dlahandlu.pl 25 czerwca 2012 14:45

Wyniki badania zlecone przez Apsys Polska dowiodły, że na obecnym etapie rozwoju rynku retailowego, gdy oferta komercyjna jest do siebie bardzo zbliżona, elementem decydującym o sukcesie danego centrum handlowego jest jakość obsługi klienta oraz warunki w miejscu sprzedaży. Osoby zadowolone z zakupów oraz atmosfery panującej w danym centrum polecają je swoim znajomym, a taka indywidualna rekomendacja wpływa pozytywnie na frekwencję w obiekcie.

Dlatego firma Apsys zleciła badanie „tajemniczy klient" w 12 centrach handlowych, należące do firmy i mieszące się w 10 miastach w Polsce. Badaniu poddano uniwersalne standardy obsługi, do których zaliczyć można: czystość, porządek, powitanie klienta, gotowość do pomocy, indywidualne traktowanie klientów, pożegnanie i zaproszenie do ponownych zakupów.

Wyniki pierwszej tury badania zostały przedstawione właścicielom i dyrektorom centrów handlowych. Dla najemców przygotowane zostały raporty i analizy prezentujące rezultaty badań w ich sklepach oraz wskazówki i wytyczne dotyczące wdrażania niezbędnych zmian.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane