Apteki Ziko uruchamiają koncept Ziko Dermo

Autor: Puls Biznesu 20 października 2014 09:48

Przedsiębiorcy z branży farmaceutycznej coraz chętniej wchodzą na kosmetyczne podwórko. Spółką CEPD (z grupy Pelion), która zarządza siecią aptek Dbam o Zdrowie, dwa miesiące temu przejęła Drogerie Natura. Szlaki w łączeniu drogerii i aptek przetarł w Polsce izraelski Super-Pharm - czytamy w Pulsie Biznesu.

Lista aptek i hurtowni farmaceutycznych, które mają zakusy na rynek kosmetyczny, jest znacznie dłuższa. Neuca, giełdowy dystrybutor leków, wprowadził do aptek markę dermokosmetyków Cera+. Apteki Ziko wchodzą w koncept dermokosmetyczny Ziko Dermo. Obecnie liczy około 17 placówek.

"Dystrybutorzy farmaceutyczni po wejściu ustawy refundacyjnej musieli pożegnać się z częścią zysków. Teraz próbują je odzyskać w branży kosmetycznej" - mówi Zdzisław Sabiłło, ekspert Pharma Business Administration.

Firmy kosmetyczne również coraz śmielej spoglądają na rynek farmaceutyczny, przede wszystkim mniej regulowane OTC i suplementy diety. "Rynek tradycyjny cały czas się kurczy, więc część sprzedaży migruje do kanału farmaceutycznego" - tłumaczy Leszek Kłosiński, prezes firmy kosmetycznej Oceanic.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane