ARC Rynek i Opinia wprowadza nowe badanie skuteczności kampanii w sklepach

Autor: dlahandlu.pl 15 października 2010 09:46

ARC Rynek i Opinia wprowadza do swojej oferty Spectator Promo Test, czyli badanie efektywności kampanii BTL-owych. Przygotował je Jacek Wojdyr, senior project manager w firmie.

Prezentowane badanie SPECTATOR Promo Test umożliwia zbadanie efektywności planowanych oraz będących w trakcie realizacji kampanii BTL-owych w nowoczesnych kanałach sprzedaży. Oferta instytutu jest skierowana do firm stosujących narzędzia promocyjne w hipermarketach, supermarketach i dyskontach.

Wyniki badania mogą posłużyć firmom do optymalizacji kampanii przed jej startem oraz ocenie efektywności w trakcie jej trwania. Celem badania jest poznanie skuteczności promocji na każdym z etapów jej oddziaływania na klienta - zauważalność, zainteresowanie, analiza oferty i zakup. W badaniu ocenie zostanie poddana skuteczność promocji w odniesieniu do innych promocji obecnych podczas badania oraz danych historycznych ARC Rynek i Opinia.

Wyniki badania mogą być przydatne w trakcie dokonywania wyboru optymalnych kombinacji narzędzi promocyjnych, podczas modyfikacji kombinacji narzędzi promocyjnych, także przy doborze optymalnych wersji narzędzi promocyjnych. Pozwolą również na określenie profilu klientów korzystających z promocji.

Badanie jest częścią pakietu badań obserwacyjnych SPECTATOR, w ramach którego ARC Rynek i Opinia oferuje takie metody badawcze jak: obserwacja nieuczestnicząca video, obserwacja uczestnicząca video, eye-tracking aktywny, eye-tracking pasywny, vision tracking, automatem face tracking.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane