REKLAMA
REKLAMA

Architekt: Kluczem do współczesnego handlu są emocje

PropertyDesign.pl 22 stycznia 2016 14:30

Kluczem do współczesnego handlu są emocje - o tym, jak będzie wyglądał sklep przyszłości mówi Marek Witaszewski, architekt i współwłaściciel pracowni OTOMI.

REKLAMA

Dlaczego Apple udaje się sprzedawać swoje produkty we własnych sklepach drożej, niż w jakichkolwiek innych sklepach? Dlaczego niektóre samochody potrafią kosztować kilkukrotnie więcej od nie tak bardzo różniących się modeli innych marek? - Kluczem do współczesnego handlu są emocje. Ten, kto potrafi je wywołać, może swój towar sprzedawać z dużym zyskiem. Wszystkim innym pozostaje konkurowanie ceną. Ta sytuacja ma swoje odzwierciedlenie w projektowaniu sklepów - twierdzi Marek Witaszewski.

Według architekta, jeśli porównamy przeciętny sklep w galerii handlowej sprzed 10 lat ze współczesną placówką handlową, to widać będzie niesamowity rozwój środków architektonicznych, oświetleniowych i wizualnych mających podkreślić charakter wnętrza i samego produktu. - Współczesne wnętrze sprzedaje cały świat, otoczkę, dzięki której klient jest gotów zapłacić za produkt trzy razy więcej niż za podobny w sąsiednim lokalu. Nie widać końca tego trendu, ale trzeba powiedzieć, że dla projektanta jest to dobra sytuacja. Rośnie zapotrzebowanie na wyrafinowane rozwiązania i fachowe kompetencje. Dlatego przyszłość salonów sprzedaży wydaje się bardzo ekscytująca. Nie będzie tam miejsca na nudę i zwyczajność - uważa Witaszewski.

Więcej na propertydesign.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12365

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA