Architektura centrów handlowych jest w cenie

PropertyDesign.pl 17 lutego 2017 15:12

Inwestorzy coraz większą wagę przywiązują do architektury centrów handlowych. Ma ona coraz większe znaczenie – taki wniosek przyniosła dyskusja „Szczypta rozrywki, garść mody, kawał high-techu i jeszcze trochę architektury. Przepis na idealne centrum handlowe” podczas 4 Design Days.

– Jeszcze kilka lat temu nie przykładano wagi do architektury obiektów centrów handlowych. Nie zwracano uwagi, na tak ważne elementy pasażu: jak dostęp do światła dziennego, czy do dobrej jakości materiałów. Dziś to wręcz wartość wyjściowa – bez tych elementów nie rozpoczyna się dyskusji o projekcie – twierdzi Wojciech Kurzak, architekt z pracowni Vide Studio.

Architekt porównuje galerie handlowe do miast, a pasaże to dla niego miejskie ulice – i to wszystko musi być atrakcyjne pod względem wizualnym. – Galeria jest nie tylko odpowiednikiem miasta, ale jego przedłużeniem i uzupełnieniem – dodaje Aleksandra Stefaniak, Business Partner, U. Marketing Agency.

– Architektura ma bardzo duże znaczenie. Ona zostaje na lata, a poza tym bardzo trudno ją zmienić. Decyzje muszą być podejmowane już na etapie projektowana, bo później wyzwaniem będzie jej zmiana – nadmienia Edyta Bobek, Leasing Director Griffin Real Estate.

Propertynews.pl


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane