REKLAMA
REKLAMA

Arla Foods rozpoczyna nową kampanię serów Apetina

Autor: wirtualnemedia.pl 9 maja 2016 12:05

Arla Foods Polska rozpoczyna nową kampanię serów Apetina, której ambasadorką została Daria Ładocha. Partnerem akcji, prowadzonej pod hasłem „Twoja kuchnia ma to coś”, jest marka wyposażenia domu Duka - informują Wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Kampania ma na celu nie tylko wzmocnienie świadomości marki, ale także zainspirowanie konsumentów do eksperymentowania w kuchni. Wpisuje się to w strategię marki nastawioną na pozycjonowanie serów Apetina jako produktów do gotowania i pieczenia. 

W akcji bierze udział Daria Ładocha, trenerka kulinarna i autorka książek oraz programów kulinarnych, która wystąpi w dziesięcioodcinkowym mini serialu, który pokazywany będzie co tydzień w internecie (na stronie apetyczneinspiracje.pl oraz na YouTube). Dodatkowo przygotuje zestaw swoich autorskich przepisów z produktami Apetina.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA