PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Arla Foods startuje z wiosenną kampanią

Autor: dlahandlu.pl 8 kwietnia 2015 08:57

Startuje kolejna edycja kampanii pod hasłem „Dobrze się komponuje”. Komunikacja  obejmie swoim zasięgiem telewizję, prasę oraz internet, w tym blogosferę.

W kampanii telewizyjnej wykorzystano sponsoring programów stacji TVN m.in. Kuchenne Rewolucje, Dzień Dobry TVN czy Na Wspólnej oraz wybranych pozycji o tematyce poradnikowo-kulinarnej na kanałach Premium TV (przede wszystkim TVN Style oraz Kuchnia +). Ponadto, w ramach kampanii Apetina użyto niestandardowego formatu reklamowego – tzw. bumpera, będącego połączeniem materiału klienta wraz z planszą reklamową.

Spoty będą przekierowywać na stronę przepisnaweekend.pl, na której pojawiły się wiosenne przepisy. Kampania w internecie będzie dodatkowo wsparta działaniami content marketingowymi w sekcjach kulinarnych na portalach onet.pl, wp.pl, polki.pl i gotujmy.pl. 

– W tym roku chcemy rozszerzyć komunikację o serki śródziemnomorskie. Rozpoczynająca się kampania serków kremowych Apetina Tapas i India oraz nowości - serka śródziemnomorskiego Apetina Czerwona Papryka i Chilli ma charakter wizerunkowy, jednak już w II połowie kwietnia ruszamy z aktywacjami wspierającymi sprzedaż – mówi Roman Jawczak, Arla Foods.

Za przygotowanie strategii i kreacji oraz realizację działań odpowiada agencja XConcept, za zaplanowanie i zakup mediów – dom mediowy Carat Polska.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane