Arteta rusza z kampanią promującą przekąski DayUp

Autor: dlahandlu.pl 3 października 2016 13:36


Ruszyła kampania DayUp, naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych. Działania będą powadzone w TV, digitalu i na nośnikach OOH. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.

Kampanię zbudowano wokół hasła „Nie pozwól karmić się ściemą”. Spoty podkreślają fakt, że w przeciwieństwie do innych dostępnych na rynku przekąsek, DayUp zawierają jedynie naturalne składniki.

Spoty wspierające DayUp będą emitowane w TVP oraz na głównych i tematycznych kanałach TVN i Polsatu oraz na kanałach z grupy IDM Net. Kampania online obejmie główne portale horyzontalne i wybrane serwisy kierowane do kobiet. Działania będą również w przestrzeni miejskiej w głównych miastach Polski - na nośnikach Cilylight oraz na nośnikach digital OOH w komunikacji miejskiej. 

Produkty DayUp składają się z naturalnych składników: musu owocowego, jogurtu i ziaren zbóż. Zawierają tylko naturalne cukry, pozbawione są sztucznych barwników i dodatków. Nie wymaga chłodzenia, gdyż poddawany jest procesowi pasteryzacji jak domowe przetwory.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane