Artykuły przemysłowe i tekstylia to świetny sposób na przyciągnięcie klienta do dyskontu

Autor: www.dlahandlu.pl 31 marca 2014 10:10

Artykuły przemysłowe i tekstylia to świetny sposób na przyciągnięcie klienta do dyskontu

Sieci dyskontowe coraz częściej stawiają w swojej ofercie na towary non-food. Produkty tekstylne i przemysłowe są również coraz mocniej promowane w reklamach i gazetkach handlowych. Właściciel Biedronki zainwestował nawet w kilka dyskontów z art. przemysłowymi Towaroteka. - Wzrostowy trend udziałów dyskontów w rynkach non-food z pewnością się utrzyma, choćby ze względu na wzrost sieci dyskontowych. W przypadku Lidla dużym zainteresowaniem cieszyły się akcje sezonowe, na przykład sprzedaż odzieży narciarskiej. Jest to świetny sposób na przyzwyczajanie klientów do przyjazdu do sklepu i na szukanie w nim specjalnych okazji - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Maciej Bartmiński, prezes firmy Market Side.

- Wspomaga to także percepcję cenową, bo dobre produkty są oferowane w przystępnych cenach. Strategię taką Lidl stosuje również na innych rynkach, gdzie została ona wypracowana i przetestowana. Jednak w przypadku odzieży nie jest to oferta dla bardziej wymagających klientów.
Inaczej wygląda oferta chemii i kosmetyków. W ubiegłym roku szacowaliśmy, że łączna długość półki w tych kategoriach w sklepach dyskontowych wynosi około 1/8 długości półek w największych sieciach drogeryjnych. To już mocno zauważalna konkurencja. Z pewnością dyskonty na stałe zadomowiły się w tych kategoriach i swoją aktywnością na produktach szybko rotujących zwiększyły częstotliwość wizyt klientów - wyjaśnie ekspert.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane