REKLAMA
REKLAMA

Artykuły spożywcze wciąż rzadko kupowane w internecie

www.portalspozywczy.pl 19 września 2014 11:07

Polacy w internecie kupują przede wszystkim produkty z kategorii Dom i Ogród. Tego typu akcesoria stanowią 21 proc. całej sprzedaży e-commerce w naszym kraju. Dla porównania, artykuły spożywcze i delikatesowe znajdują się na samym końcu listy produktów, po jakie Polacy sięgają za pośrednictwem internetu. Ich sprzedaż stanowi zaledwie 3 proc. całkowitej wartości rynku e-commerce w naszym kraju.

REKLAMA

Powyższe dane zaprezentowane zostały w raporcie ePolska 2012, a powołuje się na nie w swojej najnowszej publikacji "Moc zakupów. Manifest do nowego Parlamentu i Komisji Europejskiej" Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji.

W 2012 roku 11 proc. internetowych zakupów Polaków stanowiły akcesoria i upominki. Tyle samo nasi rodacy przeznaczali na zakup odzieży w e-sklepach. W strukturze zakupów przez internet 9 proc. stanowiły produkty z kategorii Zdrowie i Uroda, a po 8 proc. przypadło na artykuły dla dzieci, artykuły komputerowe, jak również kategorię Foto i AGD.

7 proc. wartości polskich e-zakupów dotyczy towarów z kategorii Sport i Turystyka, a po 5 proc. przypadło na artykuły motoryzacyjne, książki i multimedia, jak również produkty związane z hobby. Artykuły spożywcze i delikatesowe z wynikiem 3 proc. znajdują się na samym końcu listy towarów, jakie Polacy zakupują za pośrednictwem internetu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA