As Market: decyzje zakupowe klientów bardziej świadome

Autor: dlahandlu.pl 25 października 2010 09:27

Choć media oficjalnie ogłosiły koniec kryzysu, Wojciech Rafeld, dyrektor bydgoskiej sieci sklepów spożywczych As Market zauważa, że klienci są coraz bardziej oszczędni. - Wybierają tańsze produkty, spadła sprzedaż towarów z segmentu premium - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl.

- Produkty ze średniej półki oraz najtańsze odpowiedniki znajdują coraz większe uznanie w oczach kupujących. Dobrze rotują towary pod marką
Lewiatan, które są dostępne w naszych placówkach - dodaje Wojciech Rafeld.

Zapytany o tegoroczne inwestycje sieci odpowiada, że w najbliższych miesiącach nic się zmieni w sklepach As Market. - Okres przedświąteczny nie sprzyja zmianom. Co do planów na przyszły rok, na razie wolałbym o nich nie informować - mówi.

AS Markety to na chwilę obecną 10 placówek zlokalizowanych w Bydgoszczy. Sieć posiada własny zakład garmażeryjny, cukierniczy i piekarnię.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane