AT Kearney: Nie należy przeceniać wrażliwości Polaków na ceny

Autor: www.dlahandlu.pl 23 kwietnia 2013 14:37

Zdaniem Jarosława Podsiadły, eksperta firmy AT Kearney, Polacy są w coraz większym stopniu świadomi cen, lecz nie należy przeceniać ich wrazliwości pod tym względem.

W badaniu przeprowadzonym wśród klientów krajów europejskich najbardziej wrażliwi na cenę są: Austriacy i Hiszpanie (46 proc.), następnie są to: Niemcy i Włosi (43 proc.), Czesi (41 proc.) oraz Polacy (25 proc.).

Tezę potwierdza chociażby udział dyskontów w polskim rynku, który wynosi obecnie ok. 17%. Jest to o wiele mniejsza wartość niż w Belgii, czy w Niemczech (44%).


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane