PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Atlanta Poland: Konsumenci chcą mieć dzisiaj żywy kontakt z marką

www.portalspozywczy.pl 22 września 2017 11:09

- Idziemy z duchem czasów. Nowy konsument wymaga od nas interesujących aktywności marketingowych także w obszarze mediów społecznościowych. Moim zdaniem, dla każdej rozwijającej się marki są one swego rodzaju „must have”. Konsumenci chcą mieć żywy, niczym nieograniczony kontakt z marką. Chcą mieć możliwość dialogu z nią i my im to dajemy - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Hubert Błaszczak, marketing manager Atlanta Poland S.A.

- Prowadzimy profile na Facebooku i Instagramie, chętnie podejmujemy współpracę z blogerami czy stawiamy na angażujące treści video. Naszą komunikację opieramy na wysokiej jakości contencie, przywiązujemy dużą wagę do atrakcyjnych zdjęć czy filmów. Wprowadzamy także postacie Brand Hero, które w lekki, przystępny sposób, przekazują konsumentom nasze przesłanie. Zależy nam także na edukowaniu konsumentów. Chcemy pokazać im, że można odżywiać się smacznie i zdrowo. Wszystkie te działania idą w parze z rozwojem firmy, umacniają pozycję naszej flagowej marki – Bakal. Konsekwentnie poszerzamy dystrybucję i wchodzimy do kolejnych sieci handlowych. Nasze działania marketingowe mają przełożenie na rozwój firmy. Są dla nas jak napęd turbo dla samochodu - zapewnia Hubert Błaszczak.

Obecnie Atlanta Poland skupia się na wprowadzeniu jak największej ilości nowości, nad którymi firma pracowała przez ostatni rok. Przede wszystkim rozwija się w kategorii bakalii funkcjonalnych, które w składzie  mają np. mniejszą ilością cukru, soli czy są bez dodatku tłuszczów.

więcej na www.portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane