REKLAMA
REKLAMA

Atrium Copernicus chce w tym roku zakończyć proces komercjalizacji

Autor: dlahandlu.pl 18 stycznia 2016 10:54

Zakończenie rozbudowy, rewitalizacja starszej części obiektu i ponad 30-procentowy wzrost odwiedzalności - to najważniejsze wydarzenia 2015 roku dla toruńskiego centrum handlowego Atrium Copernicus. W planach na 2016, poza dokończeniem modernizacji strefy food court, jest również dopełnienie miksu najemców w obiekcie.

REKLAMA

Atrium Copernicus działa na toruńskim rynku od 2005 roku. W marcu 2015 roku zakończył się proces jego rozbudowy, dzięki któremu obiekt zyskał dodatkowe 17 300 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej i stał się największym centrum handlowym w Toruniu. Obecnie liczy ono 47 000 mkw. GLA oraz posiada 144 lokale handlowo-usługowe. 
W rozbudowanym Atrium Copernicus znalazły się znane marki, z których część zadebiutowała
w regionie, m.in. pierwszy w mieście salon sieci Decathlon. 

–  W chwili obecnej poziom komercjalizacji w centrum to prawie 94 procent, a kolejne umowy najmu i negocjacje dotyczące ostatnich wolnych lokali są w zaawansowanej fazie. Stale pracujemy nad utrzymaniem dobrych i profesjonalnych relacji z naszymi najemcami, co jest jednym z kluczowych celów spółki Atrium w Polsce – komentuje Marta Hamarowicz, dyrektor działu najmu Atrium Poland Real Estate Management.

– Naszym głównym celem jest osiągnięcie 100-proc. poziomu komercjalizacji. Skupiamy się na nasyceniu atrakcyjnymi i ciekawymi markami tak, by oferta handlowa Atrium Copernicus była możliwie różnorodna i spełniała rosnące oczekiwania naszych klientów, jak również mieszkańców całego regionu. Mamy nadzieję, że te działania pomogą nam utrzymać wiodącą pozycję na lokalnym rynku – podsumowuje Marta Hamarowicz.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA