Atrium Felicity poszerza ofertę o nowe marki modowe i gastronomiczne

Autor: pr/dlahandlu.pl 29 stycznia 2014 12:47

Oferta Atrium Felicity wzbogaciła się o kolejne marki modowe i gastronomiczne. Klienci centrum będą mogli wybierać spośród asortymentu salonów: z modą i akcesoriami La Panthera, z kolekcją męską Dastan, oraz modą i strojami sportowymi 50 style. Ofertę kawiarni i restauracji wzbogaci punkt Salad Story. Poziom komercjalizacji centrum, którego otwarcie zaplanowano na 20 marca, wynosi blisko 95 proc.

Pierwszy w Lublinie salon La Panthera zajmie blisko 60 mkw. powierzchni centrum. 
Nowy salon mody męskiej - Dastan - zajmie 100 mkw. powierzchni Atrium Felicity. 
50 style zajmie ponad 400 mkw. powierzchni centrum.

Salad Story to sieć restauracji, w których sałatki komponowane są na oczach klientów z kolorowych warzyw, mięs, ryb i nabiałowych dodatków, na podstawie autorskich przepisów. Restauracja zajmie blisko 55 mkw. powierzchni centrum.

Atrium Felicity będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wynosi 75 tys. mkw. W centrum swoje salony otworzą najbardziej popularne marki modowe, takie jak: H&M, grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti), C&A, wszystkie marki z grupy LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home&You) oraz pierwszy w Lublinie salon Tommy Hilfiger. Kompleksową ofertę z branży zdrowia i urody zapewnią: Sephora, Douglas, Rossmann, Super-Pharm, Hebe i Ziaja. Do centrum wprowadzą się również najemcy z grupy EM&F: Empik oraz Smyk w formacie Megastore. W Atrium Felicity będzie również pierwszy w regionie hipermarket Auchan, market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin oraz market elektroniczny Saturn.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,35

  • Min

    2,22

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane