Atrium Felicity skomercjalizowane w 90 proc. Kolejni najemcy podpisują umowy

Autor: dlahandlu.pl 2 lipca 2013 13:03

Lubelskie centrum ma już skomercjalizowane 90 proc. powierzchni handlowej, uwzględniając list intencyjny podpisany z marką Media Saturn. Wśród najnowszych marek, które wprowadzą się do Atrium Felicity są, m.in.: perfumeria Douglas, Empik czy Benetton. Pod koniec maja na placu budowy zawisła wiecha. Otwarcie Atrium Felicity planowane jest na początku 2014 r.

Ponad 310 mkw. powierzchni centrum zajmie sieć Douglas, która jest właścicielem 105 perfumerii zlokalizowanych w 55 miastach na terenie całej Polski. Salon w Atrium Felicity będzie pierwszą lokalizacją tej marki w Lublinie. Kosmetyki i perfumy klienci Atrium Felicity znajdą również w perfumerii Sephora, drogerii Rossmann, Super-Pharm i salonie firmowym Ziaja (30 mkw.).
Blisko 300 mkw. w Atrium Felicity zajmie salon Empik. Sieć, która obejmuje ponad 180 salonów w całej Polsce. W Atrium Felicity pojawi się również pierwszy w Lublinie salon DUKA, który zajmie 90 mkw.

Wśród punktów usługowych w Atrium Felicity pojawia się kolejne salony operatorów telefonii komórkowej: T-Mobile (ponad 40 mkw.) i Play (blisko 30 mkw.). Ponadto, klienci centrum będą mogli skorzystać z takich serwisów, jak: pralnia, optyk, biuro podróży, punkt naprawy obuwia, czy kantor.
W centrum pojawią się również: salon z bielizną Lavantil (ponad 120 mkw.), salon sportowy  4F (ponad 165 mkw.), Pako Lorente (ponad 80 mkw.), sklep zoologiczny Leopardus (200 mkw.), restauracja Cleopatra (ponad 150 mkw.), salon jubilerski Apart (ponad 110 mkw.), Recman (80 mkw.), punkt E-smoking (ponad 30 mkw.), sklep Excellent Office (ponad 70 mkw.), Time Trend (35 mkw.) i pierwsze w Lublinie sklepy: Benetton (ponad 260 mkw.) i Takko (ponad 520 mkw.).
W Atrium Felicity wynajęto już 90 proc. przyszłej powierzchni handlowej. W Atrium Felicity będzie pierwszy w regionie hipermarket Auchan i market elektroniczny Saturn, z którym inwestor ma już podpisany list intencyjny. Ponadto swój debiut na lubelskim rynku będą mieć m.in. salony: Bershka, C&A, Centro, Intersport, Jupi Park, KARI, Martes Sport, Massimo Dutti, New Yorker, Paris Optique, Pull & Bear, RedBerry, Super-Pharm czy Swiss.

Obiekt jest teraz w tzw. stanie surowym otwartym, co oznacza, że posiada ściany nośne oraz kominy, stropy, schody wewnętrzne oraz więźbę i pokrycie dachu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane