Auchan inwestuje w platformę wideokonferencyjną

Autor: www.dlahandlu.pl 26 września 2012 13:08

Sieć hipermarketów Auchan Polska wdrożyła rozwiązania wideokonferencyjne Polycom RealPresence Platform. Platforma pozwoliła firmie usprawnić i zintensyfikować komunikację ze swoimi oddziałami w całej Polsce. Jak informuje Polycom, Auchan Polska pragnęło ograniczyć koszty operacyjne, a także zredukować emisję dwutlenku węgla. Firma wdrożyła rozwiązania wideokonferencyjne w 16 placówkach handlowych, a zwrot z inwestycji odnotowała w przeciągu 12 miesięcy od wdrożenia.

- Zaobserwowaliśmy kompletny zwrot z inwestycji w ciągu roku od wdrożenia. Podejmując decyzję o wyborze platformy Polycom RealPresence kierowaliśmy się przede wszystkim wymaganiami biznesowymi. Inwestujemy tylko w niezbędne rozwiązania, pozwalające nam obniżyć koszty wewnętrzne i tym samym, zaoferować naszym klientom najniższe ceny - mówi Philippe Delporte, dyrektor ds. informatyki w Auchan Polska Sp.z o.o.


Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane