Auchan inwestuje w segment convenience

Autor: www.dlahandlu.pl 19 maja 2014 10:06

W ciągu najbliższych tygodni 30 francuskich sklepów ruszy po szyldem A2pas. Sieć chce rozwijać ten typowo miejski koncept jako odpowiedz na format "utra-convenience".

Pierwszy sklep pod tym szyldem ruszył w 2011 roku. Początkwo placówki powstawały tylko w Paryżu. Opierając się na tych doświadczeniach marka zdecydowała się na rozwój w regionalnych stolicach Francji. Sieć chce, aby pod szyldem A2pas funkcjonowało 100 punktów do 2016 roku.

Sklepy mają od 200 do 500 mkw. powierzchni i są rozwijane poprzez franczyzę. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane