Auchan konsoliduje szyldy w Rosji

Autor: esmmagazine.com, dlahandlu.pl 8 listopada 2016 10:09

Sieć Auchan w Rosji podjęła decyzję o konsolidacji wszystkich szyldów pod jednym logo Auchan. Zabieg ma na celu poprawę efektywności Grupy i rozwój koncepcji omnichannel.

Grupa połączy w Rosji wszystkie formaty detaliczne: hipermarkety, supermarkety, sklepy convenience i e-commerce.
Realizacja pomysłu potrwa około 18 miesięcy i obejmie nie tylko rebranding placówek, ale całkowitą zmianę koncepcji supermarketów i sklepów convenience.

Otwarcie pierwszego sklepu w nowym formacie miało miejsce 7 października  w Moskwie. Nowe supermarkety mają mieć powierzchnię od 800 do 4000 mkw. W każdym sklepie znajdzie się własna piekarnia.

Sklepy convenience "My Auchan" będą działać na powierzchni od 200 do 500 mkw. Będą oferować klientom produkty podstawowe, ale również szeroką gamę dań gotowych do spożycia.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11430

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane