Auchan: Największym wyzwaniem dla nas będzie przejęcie sklepów Real

www.portalspozywczy.pl 4 marca 2013 17:03

Auchan: Największym wyzwaniem dla nas będzie przejęcie sklepów Real

- Największym wyzwaniem w 2013 roku dla Auchan będzie przejęcie sklepów Real - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Francois Colombie, przewodniczący Rady Nadzorczej Auchan w Polsce.

- Ta transakcja jest wyrazem wiary w rozwój rynku oraz uznania dla profesjonalizmu ludzi pracujących w obu sieciach. Transakcja pozwoli na stawienie czoła kryzysowi konsumpcji oraz da perspektywy dalszego rozwoju dla obu ekip. Pragnę zaznaczyć, że do momentu otrzymania decyzji odpowiednich władz w Polsce (UOKIK - red.), działamy nadal jako dwa niezależne i konkurujące ze sobą przedsiębiorstwa - tłumaczy serwisowi portalspozywczy.pl Francois Colombie.
Jak powiedział Francois Colombie "Wiadomościom Handlowym" Real miał kłopoty z powodu wysokich czynszów, które utrudniały ekspansję, pozycjonowanie cenowe oraz uzyskiwanie dobrych wyników (sklepom sieci - red), a w efekcie także galerii, w których znajdowały się jego hipermarkety.
Francois Colombie, zaznaczył w rozmowie z "WH", że po uzyskaniu aprobaty odpowiednich władz (UOKiK - red.), Auchan postara się wypracować z właścicielami centrów handlowych, w których działają przejęte placówki rozwiązania pozwalające na rozwój w dłuższej perspektywie. Wszystko na zasadzie "win-win".
Pytany o planowane inwestycje, Francois Colombie powiedział serwisowi portalspozywczy.pl, że pod koniec 2012 r. Auchan oddał do użytku Centrum Handlowe Auchan Łomianki z dużą galerią handlową, której druga faza zostanie uruchomiona wiosną br. - Znajdzie tu docelowo miejsce 100 butików. W planach na rok 2013 mamy dwa otwarcia: w Krakowie Bronowicach oraz w Lublinie - obie inwestycje zostaną najprawdopodobniej oddane do użytku w ostatnim kwartale br. - wyjaśnia przedstawiciel Auchan.
Komentując trudną sytuację gospodarczą i prognozy dla branży handlowej Francois Colombie stwierdził, że Auchan ma zaufanie do polskiego rynku. - Chociaż sygnały GUS-u mówią o zwalniającej gospodarce, my nadal pracujemy nad zwiększaniem siły nabywczej polskiego konsumenta oferując mu najniższe ceny i największy wybór - mówi serwisowi portalspozywczy.pl. I dodał: - Misją Auchan w Polsce jest pokazanie, że można z sukcesem zarządzać przedsiębiorstwem, które oferuje szeroki wybór. Z jednej strony pomagamy w ten sposób producentom w prezentacji ich produktów i innowacji, a z drugiej strony dajemy wolność wyboru dla klienta. Jest to niewątpliwie czynnik liberalizacji rynku.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane