Auchan oficjalnie wchodzi do Lublina. Zajmie 20 tys. mkw. w Atrium Felicity

Autor: dlahandlu.pl 28 listopada 2012 13:56

Inwestor centrum handlowego Atrium Felicity w Lublinie oficjalnie potwierdza markę operatora spożywczego - w gronie kluczowych sklepów znajdzie się hipermarket międzynarodowej sieci Auchan. Zajmie on budynek o powierzchni 20 tys. mkw. Będzie to największy tego typu obiekt w regionie. Atrium Felicity jest już skomercjalizowane w 79 proc. uwzględniając list intencyjny z salonem Media Saturn. Otwarcie obiektu jest planowane na koniec przyszłego roku.


- Oficjalnie potwierdzamy, że operatorem hipermarketu, o którym od dawna komunikujemy, jest sieć Auchan - mówi Katarzyna Cyz, CEO Atrium Poland Real Estate Management. - Będzie to największy tego typu obiekt w regionie.

Inwestor centrum handlowego Atrium Felicity w Lublinie ma już podpisane umowy m.in. z marketem budowlano-dekoracyjnym Leroy Merlin, który zajmie 12,5 tys. mkw. Wśród kluczowych najemców modowych w centrum będą m.in.: Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho, Reserved, House, Cropp, Mohito, Sinsay, Carry, Tally Weijl, Cubus czy New Yorker. W ostatnim kwartale podpisano również list intencyjny z siecią specjalistycznych salonów z elektroniką - Saturn, oraz umowę najmu z RTV EURO AGD.

Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa i ul. Grygowej.  Wyłącznym agentem komercjalizującym projekt jest firma Cushman &Wakefield. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc. Otwarcie zaplanowano na koniec 2013 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane