PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Auchan stawia na rozwój linii produktów marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 30 maja 2011 10:26

Chusteczki absorbujące kolor podczas prania, olej rzepakowy oraz Pizze: Royale, 4 Fromages, Bolognaise z pieca kamiennego - to nowe produkty, które rozszerzą dotychczasową ofertę asortymentu z logo Auchan, sprzedawanego przez sieć hipermarketów.

Na koniec zeszłego roku, rodzina produktów z logo Auchan należących do marek własnych sieci obejmowała ponad 400 artykułów.

Celem Auchan w zakresie rozwoju private label jest oferowanie produktów odpowiadających na nowe potrzeby klientów, w jakości gwarantowanej przez liderów rynkowych oraz cenie niższej średnio o 20-30 proc.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11444

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane