REKLAMA
REKLAMA

Auchan stawia na rozwój linii produktów marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 30 maja 2011 10:26

Chusteczki absorbujące kolor podczas prania, olej rzepakowy oraz Pizze: Royale, 4 Fromages, Bolognaise z pieca kamiennego - to nowe produkty, które rozszerzą dotychczasową ofertę asortymentu z logo Auchan, sprzedawanego przez sieć hipermarketów.

REKLAMA
Na koniec zeszłego roku, rodzina produktów z logo Auchan należących do marek własnych sieci obejmowała ponad 400 artykułów.

Celem Auchan w zakresie rozwoju private label jest oferowanie produktów odpowiadających na nowe potrzeby klientów, w jakości gwarantowanej przez liderów rynkowych oraz cenie niższej średnio o 20-30 proc.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA