PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Aviko wspiera sprzedaż frytek kampanią telewizyjną

Autor: dlahandlu.pl 12 października 2016 09:55

Na początku października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii frytek AVIKO.

REKLAMA

Kampania telewizyjna promuje najnowszą linię frytek AVIKO – SUPER CRUNCH. Produkt pojawił się na rynku w trzech wariantach: Ekstra chrupiąca frytka prosta 750g, Ekstra chrupiąca frytka karbowana 750g oraz Ekstra chrupiąca frytka cienka i długa 750g. 

W kampanii wykorzystane zostały wszystkie główne stacje telewizyjne oraz stacje tematyczne. Wsparciem komunikacji telewizyjnej jest kampania VOD na platformach Player oraz IPLA, a także szeroka kampania odsłonowa.

Kreacją zajęła się agencja GPD. Z kolei media zaplanowało FIVE MEDIA.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14238

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA