Babeczki Nadziane w kampanii reklamowej Delecty

Autor: dlahandlu.pl 27 lutego 2013 09:26

Przez 6 tygodni, do końca marca br., potrwa silna kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż Babeczek Nadzianych Delecta. Kompleksowe działania, komunikujące loterię SMS pod hasłem „Babeczki Nadziane nagrodami", obejmą prasę, telewizję, VOD oraz Internet.

Oś komunikacji kampanii stanowi promocja konsumencka - loteria SMS, zaplanowana dla linii Babeczek Nadzianych Delecta do samodzielnego wypieku z czekoladą, budyniem lub owocami.  

Loteria SMS „Babeczki Nadziane nagrodami" została oparta na mechanizmie wysyłania SMS-em kodu z promocyjnego opakowania produktu i numeru wybranej nagrody. W puli, przeznaczonej do codziennego losowania, znalazły się roboty kuchenne, przenośne odtwarzacze DVD oraz ekspresy do kawy. Loteria potrwa do 15 kwietnia br.

Emisje spotów reklamowych komunikujących o loterii, zaplanowano w stacjach należących do: TVP, TVN, Polsat oraz At Media. Reklamy prasowe pojawią się w miesięcznikach i dwutygodnikach prasy kobiecej oraz wybranych tytułach branżowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane