REKLAMA
REKLAMA

Bać-Pol celuje w 1,85 mld zł sprzedaży

Autor: www.dlahandlu.pl 3 października 2013 09:34

Bać-Pol celuje w 1,85 mld zł sprzedaży

Zgodnie z założeniami, bez uwzględnienia wpływu potencjalnych akwizycji, Grupa Kapitałowa Bać Pol planuje poprzez rozwój organiczny osiągnąć sprzedaż na poziomie 1,85 mld złotych. Jest to około 20 proc. więcej w stosunku do skonsolidowanych przychodów proforma w 2012, które wyniosły 1,5 mld.

REKLAMA

W kolejnych latach zarząd Grupy jest zdeterminowany, aby dzięki rozwojowi organicznemu realizować porównywalne poziomy wzrostu obrotów.
- Aby realizować swoje plany, zespół menedżerski musi pogłębiać współpracę z dostawcami. Dzisiaj Grupa głośno komunikuje potrzebę skokowego wzrostu inwestycji producentów w konsolidację kanału tradycyjnego polskiego handlu. Dostawcy znają Grupę Kapitałowa nie od dziś. Wiedzą, że misja firmy - partnerstwo traktujemy dosłownie - nie jest pustym sloganem. Dlatego producenci mogą być pewni, że Grupa zadba również o to, aby oni osiągnęli wymierne korzyści z inwestycji rynkowych - podkreślają przedstawiciele firmy.

- Producenci jednocześnie zauważają w Grupie (również w kontekście wizji przyszłych strategicznych aliansów z dużymi polskimi podmiotami detalicznymi) realną siłę, która jest w stanie konkurować z sieciami hipermarketów oraz sieciami dyskontów. Widzą, że praca w kanale tradycyjnym tworzy dla nich realną alternatywę w dotarciu do konsumenta. Prezes Leszek Bać nie kryje, że bardzo liczy w najbliższym czasie na zdecydowane zwiększenie zaangażowania producentów w budowanie naszej współpracy i wspólne przedsięwzięcia - dodają.

Grupa Kapitałowa konsekwentnie pracuje nad rozwojem franczyzy, zarówno pod marką SPAR w formacie supermarketów, jak i pod marką Słoneczko w kategorii sklepów convenience. Według Prezesa Leszka Bacia, współpraca z niezależnymi detalistami na zasadach franczyzy pozwala uporządkować odpowiedzialność dystrybutora i detalisty w drodze produktu od producenta do konsumenta. Pozwala jednocześnie zachować niezależność każdego uczestnika sieci.


Plany w zakresie franczyzy na 2013 rok zakładały że w sieci SPAR będzie 165 sklepów. Z perspektywy zakończonego III kwartału, realizacja planów wydaje się niezagrożona.
Natomiast w zakresie rozwoju sieci Słoneczko zakładano, że rok 2013 sieć zakończy z ilością sklepów na poziomie nie mniejszym niż 250 placówek. Patrząc na tempo rozwoju, plan ten również nie jest zagrożony. Jednocześnie, aby zdynamizować rozwój tych formatów, nowy zespół projektowy pracuje nad koncepcją współpracy w ramach regionalnych spółek detalicznych tworzonych z najlepszymi sklepami w regionach. Grupa wiąże z tym projektem dużą nadzieję. Nie zdradza jeszcze szczegółów, gdyż możliwe że w ramach tego projektu będzie wykorzystany dorobek przyszłego aliansu strategicznego z jednym liderów rynku detalicznego, czyli spółką Piotr i Paweł S.A


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA