REKLAMA
REKLAMA

Badanie: Biedronka utraciła ok. 22 proc. potencjalnych aktów zakupowych

www.portalspozywczy.pl 5 grudnia 2015 14:13

Z analizy firmy doradczej OC&C Strategy Consultants wynika, że im więcej sklepów ma sieć i im bliżej jest klienta, tym mniejsze prawdopodobieństwo utraty części sprzedaży – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Zdziech, partner w firmie doradczej OC&C Strategy Consultants.

REKLAMA

- Odnajdujemy odwrotnie proporcjonalną zależność pomiędzy liczbą sklepów danej sieci, a wielkością utraconej sprzedaży z powodu dużej odległości sklepu („store too far”) – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marek Zdziech, partner w firmie doradczej OC&C Strategy Consultants.

Według OC&C Strategy Consultants – sieć E.Leclerc, posiadająca w 2014 roku 43 sklepy w Polsce, utraciła ok. 39 proc. potencjalnych aktów zakupowych z powodu niewystarczającej bliskości sklepów.  Z kolei sieć Alma Market (44 punkty sprzedaży) oraz sieć Piotr i Paweł (100 sklepów) utraciły po ok. 38 proc. potencjalnych aktów zakupowych.

Natomiast sieć Biedronka (2550 sklepów) utraciła ok. 22 proc. potencjalnych aktów zakupowych.

Więcej: portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA