REKLAMA
REKLAMA

Badanie: Co trzeci konsument chciałby tracić mniej czasu na zakupach spożywczych

Autor: pr 18 maja 2016 11:53

¾  ankietowanych konsumentów poświęca na zakupy spożywcze przeszło godzinę tygodniowo, z czego połowa (54%) nawet więcej niż dwie godziny. Co trzeci (30%) respondent wskazuje, że sporo czasu marnuje w kolejkach do kas, a prawie co czwarty (23%) na sam dojazd do i ze sklepu - wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla e-supermarketu Frisco.pl.

REKLAMA

- Frisco obserwuje, że choć większe zakupy spożywcze zazwyczaj zajmują sporo czasu i nie są do końca przyjemne, to i tak z przyzwyczajenia chodzimy na nie do supermarketów. A przecież  zamiast tracić cenne godziny na zakupach spożywczych w marketach, można zamówić je online we Frisco, a my dowieziemy je prosto do domu. Pozwoli to uniknąć stania w kolejkach do kas i korkach, ale też i dźwigania ciężkich siatek z zakupami, czego jak się okazuje nie lubi aż 43% badanych – mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl. 

Częściej niż co trzeci ankietowany (36%) przyznaje, że chciałby mniej czasu tracić na zakupach spożywczych.

Badanie zostało przeprowadzone metodą omnibus na reprezentatywnej próbie 849 internautów w Polsce w dniach 4-6 maja 2016 r.

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA