Badanie ETB: Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce i Lidlu

Autor: wirtualnemedia.pl 28 lipca 2013 11:34

Biedronka i Lidl okazały się najbardziej zaufanymi sklepami spożywczymi i to właśnie w nich Polacy najchętniej robią zakupy. Szukając kosmetyków najczęściej wybieramy Rossmanna, w drugiej kolejności Naturę. Z kolei odzież najczęściej kupujemy w sklepach H&M oraz Reserved - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest - informuje serwis www.wirtualnemedia.pl

W opinii Polaków najbardziej godną zaufania marką w kategorii "Sklep spożywczy" jest Biedronka. Wybrało ją 34% respondentów biorących udział w badaniu. Nieco rzadziej wskazywane były marki Lidl (10%) oraz Tesco (7%). Na czwartym miejscu uplasował się Kaufland.
Lidla Polacy cenią w szczególności za stosunek wartości do ceny oraz zrozumienie potrzeb klienta, podczas gdy Biedronka najwyższe noty otrzymała za silny wizerunek.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane