Badanie ETB: Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce i Lidlu

Autor: wirtualnemedia.pl 28 lipca 2013 11:34

Biedronka i Lidl okazały się najbardziej zaufanymi sklepami spożywczymi i to właśnie w nich Polacy najchętniej robią zakupy. Szukając kosmetyków najczęściej wybieramy Rossmanna, w drugiej kolejności Naturę. Z kolei odzież najczęściej kupujemy w sklepach H&M oraz Reserved - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest - informuje serwis www.wirtualnemedia.pl

W opinii Polaków najbardziej godną zaufania marką w kategorii "Sklep spożywczy" jest Biedronka. Wybrało ją 34% respondentów biorących udział w badaniu. Nieco rzadziej wskazywane były marki Lidl (10%) oraz Tesco (7%). Na czwartym miejscu uplasował się Kaufland.
Lidla Polacy cenią w szczególności za stosunek wartości do ceny oraz zrozumienie potrzeb klienta, podczas gdy Biedronka najwyższe noty otrzymała za silny wizerunek.
Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane