Badanie: Idealny program lojalnościowy to taki bez kruczków prawnych

www.portalspozywczy.pl 12 czerwca 2013 18:03

Jak wynika z badania "Loyalty insight" skierowanego do właścicieli i sprzedawców w sklepach handlu tradycyjnego w Polsce, najlepszy program lojalnościowy cechuje się: brakiem kruczków prawnych, wiarygodnością oraz niezmieniającymi się, prostymi i przejrzystymi zasadami. Wymienione cechy zostały wskazane przez 61-64 proc. respondentów.

Na dalszym miejscu w badaniu znalazły się takie cechy programu lojalnościowego, jak: dawanie możliwości realnych zarobków i korzyści, terminowe rozliczanie, obejmowanie popularnych produktów oraz dawanie jasnej gwarancji, co dokładnie można dzięki programowi uzyskać. Jak podkreślają autorzy badania, wszystkie te cechy pozwalają uczestnikom na zmniejszenie niepewności związanej z przystąpieniem do programu oraz zacieśnienie współpracy z danym producentem.
Badanie "Loyalty insight" realizowane było od listopada 2012 do marca 2013 r. przez TNS Polska. Jego uczestnikami byli właściciele, osoby zarządzające oraz sprzedawcy małych, średnich i dużych sklepów niezrzeszonego handlu tradycyjnego FMCG.
Data Solutions to międzynarodowa firma wsparcia sprzedaży, oferująca rozwiązania w obszarze doradztwa i wdrażania usług budujących lojalność konsumentów i partnerów handlowych. Współpracuje m.in. z takimi firmami, jak Samsung, Kompania Piwowarska, Imperial Tobacco czy Ferrero.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane