Badanie: Jedna czwarta konsumentów planuje bojkotować markę Tiger

Autor: wirtualnemedia.pl 21 sierpnia 2017 10:28

Po ostatnim kryzysie wizerunkowym napoju energetycznego Tiger (produkowanego przez Maspex Wadowice) prawie jedna czwarta respondentów planuje bojkotować wszystkie produkty tej firmy, natomiast prawie połowa nie zamierza tego robić - podaje serwis wirtualnemedia.pl.

Aferę Tigera wywołały kontrowersyjne wpisy na instagramowym profilu marki, na które zwrócono uwagę w środę 9 sierpnia. Oburzenie wywołała przede wszystkim grafika z 1 sierpnia z wyciągniętym środkowym palcem i napisem: „Chrzanić to co było, ważne to co będzie”.

W sondażu zrealizowanym przez SW Research na zlecenie serwisu internetowego „Rzeczpospolitej” prawie jedna czwarta respondentów zadeklarowała, że planuje bojkotować produkty firmy Maspex. Z kolei prawie połowa nie zamierza tego robić, natomiast 28 proc. nie ma zdania w tej sprawie.

Czytaj więcej w serwisie wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10964

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane