REKLAMA
REKLAMA

Badanie: Kawiarnie sieciowe wybiera 51 proc. Polaków

Autor: dlahandlu.pl 2 czerwca 2016 09:15

Najbardziej znaną siecią kawiarni jest Starbucks, a najczęściej kupowaną kawą – latte. Najliczniejsza grupa kawoszy spożywa kawę na mieście raz lub kilka razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych. Nieco ponad połowa respondentów, wybierając kawiarnię, kieruje się ofertą deserów – wynika z badania Café Monitor 2016 ARC Rynek
i Opinia.

REKLAMA

Już niemal 30 proc. Polaków pije kawę poza domem kilka razy w tygodniu - wynika z raportu Cafe Monitor 2016 firmy ARC Rynek i Opinia. Zmianie przyzwyczajeń miłośników małej czarnej sprzyja rosnąca liczba punktów.

- Kawa na mieście to już nie tylko kawiarnia. Systematycznie rośnie liczba miejsc, w których można wypić kawę – na miejscu lub na wynos. Coraz więcej piekarnio-ciastkarni proponuje swoim klientom kawę do sprzedawanych wypieków. Również w kioskach kupując bilet czy gazetę klient może zamówić kawę na wynos. Nie mówiąc już o coraz lepiej rozwiniętych barkach kawowych na stacjach paliw – komentuje Katarzyna Knothe z ARC Rynek i Opinia.

 

Stacje paliw wskazało aż 66 proc. osób zapytanych o to, gdzie piło kawę w ciągu ostatnich 30 dni. Z 80 proc. wskazań wyprzedziła je tylko kawa wypita w domu lub u znajomych. (...) Dopiero na szóstym miejscu (51 proc. wskazań) znalazły się kawiarnie sieciowe.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA