REKLAMA
REKLAMA

Badanie: Kulinarne gusta Polaków szybko się zmieniają

Autor: www.dlahandlu.pl 12 maja 2016 11:03

Polacy coraz częściej poszukują dań ze składnikami z egzotycznych części świata, np. z Azji. Potwierdzają to badania przeprowadzone na zlecenie KFC. 68 proc. respondentów lubi polską kuchnię – co jest naturalne, 58 proc. włoską – co jest już tradycją, ale już 25 proc. orientalną – co jest nowym zjawiskiem.

REKLAMA

– Gusta kulinarne Polaków bardzo szybko się zmieniają. Od kilku lat w naszym kraju trwa prawdziwa moda na poznawanie nowych smaków, stosowanie egzotycznych składników czy przypraw. Polacy eksperymentują w kuchni w swoich domach, ale coraz częściej chodzą też do restauracji serwujących egzotyczną kuchnię. Te, nowe, zainteresowania kulinarne Polaków obserwujemy również w restauracjach KFC, stąd decyzja o wprowadzeniu Orient Menu
z japońskim sosem Teriaki – mówi Olgierd Danielewicz, Brand President KFC.

Wyniki badania, wykonanego na zlecenie KFC, wyglądają następująco: 68% respondentów lubi polską kuchnię, 58% włoską, 25% orientalną, 19% meksykańską, 16% amerykańską, 15% wegatariańską bądź wegańską, 14% grecką, po 12% arabską (kebab) i śródziemnomorską (owoce morza), po 6% francuską, bałkańską i wschodnio-europejską. Najmniej, bo 2%, kuchnię niemiecką.

Badanie zostało zrealizowane dla KFC w dniach 11.03-14.03.2016 przez agencję SW RESEARCH metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowych SW Panel. W ramach badania przeprowadzono 801 ankiet z osobami pracującymi, w wieku 25-39 lat z miejscowości
o wielkości 50 tys.+

 

 

 

 

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA