REKLAMA
REKLAMA

Badanie: Polscy konsumenci stawiają na jakość, a nie cenę

Autor: Rzeczpospolita 5 sierpnia 2013 09:11

Dla 80 proc. Polaków głównym kryterium wyboru towaru w sklepie stała się jakość produktu - pisze "Rzeczpospolita".

REKLAMA
W ostatnich miesiącach Polacy regularnie w badaniach wskazywali, że ich priorytetem jest oszczędzanie i to nawet na podstawowych kategoriach, jak choćby żywność. Jednak raport firmy Nielsen, oparty na badaniu opinii 29 tys. osób z 58 krajów - do którego dotarła "Rz" - rysuje nieco inny obraz polskiego konsumenta.

Otóż 80 proc. ankietowanych wsazało jakość jako najważniejsze kryterium wyboru towarów na zakupach, podczas gdy średnia w europie wynosi 73 proc., a na świecie 78 proc. Z kolei z kluczowym wpływem ceny zgadza się 65 proc. Polaków - taki sam średni wynik wypada dla Europy i świata.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13902

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA