PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Badanie: Promocje jedym z ważniejszych czynników wyboru sklepu

Autor: Rzeczpospolita 25 października 2016 09:37

Z promocji korzysta zdecydowana większość konsumentów, a aż 44 proc. aktywnie ich szuka – wynika z badania Mobile Institute dla MyShop.mobi przytoczonego przez "Rzeczpospolitą".

REKLAMA

– Co czwartemu Polakowi zakupy sprawiają przyjemność, a co piąty lubi je, gdy może skorzystać z promocji. Widać zatem, że spora grupa podchodzi do zakupów z dużą sympatią, a atrakcyjne oferty tylko zwiększają odczuwaną przyjemność kupowania – powiedział "Rzeczpospolitej" Maciej Tygielski, prezes .

Ostoją promocji są wszelkiego typu sklepy spożywcze. – W jednym z badań, jakie przeprowadziliśmy kilka lat temu, to właśnie atrakcyjne promocje były jednym z trzech najważniejszych powodów wyboru sklepu na większe zakupy – obok ogólnego poziomu cen i świeżości/jakości produktów – mówi Michał Sikora, rzecznik Tesco Polska.  – Jasno widać w wynikach sprzedaży, czy produkt jest ofertą promocyjną – dodaje. Tesco potwierdza, że podstrony z gazetkami i ofertami promocyjnymi to najczęściej odwiedzana część strony internetowej.

Więcej w Rzeczpospolitej.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA