Badanie: Tesco Clubcard najbardziej znanym programem lojalnościowym sieci handlowych

Autor: PMR 13 sierpnia 2012 10:55

Polacy mają problem ze spontanicznym wymienieniem znanych im programów lojalnościowych oferowanych przez supermarkety. Wśród badanych 13 proc. kojarzy jedynie sklepy, które posiadają programy lojalnościowe, jednak nie zna nazw tych programów - wynika z badania PMR Research dotyczącego korzystania z programów lojalnościowych oferowanych przez super- i hipermarkety.

Jak wynika z badań, Polacy cechują się bardzo niską znajomością spontaniczną, jak i wspomaganą programów lojalnościowych oferowanych przez super- i hipermarkety. Jedynie 11 proc. respondentów zna na poziomie spontanicznym (potrafi samodzielnie wymienić dany program) program Clubcard w Tesco, niecałe 9 proc. wskazuje na program Payback oferowany w sieci Real, niemal 6 proc. przychodzi do głowy program Rodzinka (Carrefour), a 3 proc. - program Skarbonka, który jest dostępny w Auchan. Pozostałych sześć programów dostępnych w sieciach handlowych w Polsce w ogóle nie jest wymienianych przez ankietowanych przy badaniu znajomości spontanicznej.

Wśród respondentów 13 proc. potrafi wymienić jedynie nazwy sklepów, w których są programy lojalnościowe, natomiast nie zna konkretnych nazw tych programów. Jeżeli chodzi o znajomość wspomaganą (odczytanie badanym listy programów lojalnościowych), to ponad jedna czwarta respondentów wymienia program Clubcard, niecałych 25 proc. program Payback, nieco ponad jedna piąta badanych wskazuje na program Skarbonka, a 16 proc. - na program Rodzinka. Najmniej znanymi wśród ankietowanych są programy Premia oferowane w sieci sklepów Selgros oraz Chomiczek dostępny w Dobosz Market.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane