Bahlsen wesprze herbatniki HIT kampanią

Autor: dlahandlu.pl 23 maja 2014 11:42

Herbatniki HIT zmieniły szatę graficzną wszystkich produktów z portfolio marki.

Odświeżone opakowania dostępne są w sprzedaży od maja 2014. Zmiany wizualne marki wspierane będą w prasie handlowej, telewizji, Internecie oraz w punktach sprzedaży za pomocą materiałów POS.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Norbi 2015-02-28 21:56:13

    Moga wspierać kampanią, ale jak dla mnie powinni zając się wpisami na gowork.pl/opinie_czytaj,31713 bo jak tak dalej pójdzie żadna kampania nie pomoże.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane