REKLAMA
REKLAMA

Bakalland wchodzi na rynek musli i płatków śniadaniowych

Autor: dlahandlu.pl 5 kwietnia 2013 10:43

Bakalland wchodzi na rynek musli i płatków śniadaniowych

„Zwracam się do Pań" to nowa, ogólnopolska kampania reklamowa marki Bakalland, która wystartowała 28 marca 2013.

REKLAMA
Bakalland producent bakalii wchodzi na rynek musli i płatków śniadaniowych. W reklamie doskonała, lekko magiczna pani domu, bohaterka poprzednich reklam Bakalland, zwraca się do Pań z informacją o nowości w ofercie Bakalland - linii 3 wariantów płatków pełnoziarnistych oraz 3 wariantów musli chrupiących. 

Reklama podkreśla bakaliowość oraz doskonały smak płatków śniadaniowych i musli. Kampania oparta jest na silnych działaniach obejmujących TV: kampanię spotową w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, precyzyjnie dopasowanych do grupy docelowej oraz sponsoring programów - Kuchenne Rewolucje i Dzień Dobry TVN. Wspierają ją prasa branżowa, akcje trade marketingowe i aktywności PR.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA