PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Bakalland wybrał LiquidThread do obsługi nowej marki przekąsek

Autor: wirtualnemedia.pl 1 września 2016 12:01

Firma Bakalland rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno - kreatywną nowej linii przekąsek, które pojawiły się na rynku. Medialnie marką zajmie się agencja LiquidThread należącą do Publicis Media - podały wirtualnemedia.pl

- Nową linię bakaliowych przekąsek stworzyliśmy z myślą o młodych konsumentach. Charakter kampanii uwzględnia specyfikę kanałów, dzięki czemu precyzyjnie dotrzemy do naszych odbiorców z komunikatem - mówi Agnieszka Pragacz, starszy kierownik marki w Bakalland SA.

Kampania nowych przekąsek Bakallandu obejmie telewizję, kino, internet i komunikację w mediach społecznościowych. LiquidThread przygotowuje strategie, ideę kreatywną, zajmie się produkcją wszystkich formatów reklamowych w tym pięciu spotów telewizyjnych. Agencja będzie również odpowiedzialna za obsługę nowego produktu w kanałach społecznościowych.

Działania, za które odpowiada LiquidThread, rozpoczną się jesienią. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów dla Bakalland SA zajmuje się Starcom.

Wprowadzana właśnie na rynek linia przekąsek Bakallandu obejmuje pięć produktów: Koko Loko, czyli połączenie nerkowca prażonego z chipsami kokosowymi oraz kostki kokosowej w czekoladzie, O! Żesz Sezam - prażony orzech arachidowy oblany miodem i otoczony w ziarnach sezamu, Cud Miód - połącznie prażonego nerkowca oraz chrupiącej prażone kukurydzy pokrytej miodem, Słona Ona - prażona kukurydza pokryta solą oraz Love Las - połączenie żurawiny z sokiem z jagód oraz prażonego migdała w białej czekoladzie z różaną otoczką.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane