Bakoma promuje serki Bakuś do kieszonki

Autor: pr 19 lutego 2015 12:42

Ruszyła najnowsza odsłona kampanii Bakomy, promującej serki dla dzieci Bakuś. Superbohaterami spotu są anonimowe postaci, które po zjedzeniu serków zaczynają rosnąć i śpiewając zwiedzają świat. Spot, którego adresatem są dzieci to bardzo radosna, pełna zabawy i gagów historia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann (UM).

Dzięki przenośnym serkom Bakomy poznawanie świata jeszcze nie było takie proste. Bohaterowie spotu zaopatrzeni w „Bakuś do kieszonki" oraz nowy bąbelkowy napój mleczny „Bakuś shake" mogą jeść i pić jak chcą i kiedy chcą doskonale się przy tym bawiąc. Superbohaterowie zapewniają również, że z Bakusiem jest zabawnie i wszystko się z nimi udaje.

Spoty o długości 15' i 30' będzie można zobaczyć nie tylko w telewizji, ale i w kinie - za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann (UM).
Kreację przygotowała agencja Kolman Advertising sp. z o.o. Ze strony Bakomy za projekt odpowiadają Marek Woś (brand manager) i Andrzej Zalewski (dyrektor marketingu).

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • jacek 2015-02-28 21:19:58

    Ciekawe, cos szybko zmieniaja te kampanie, najpierw twist, potem bakus, teraz jakiś męzki jogurt. Nawet na forum gowork.pl/opinie_czytaj,96856 pracownicy pisza, że marketingowcy nie moga sie zdecydowac na jedno.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane