Bakoma wspiera kampanią jogurty dedykowane mężczyznom

Autor: pr 9 lutego 2015 19:20

Wraz z początkiem lutego ruszyła nowa kampania Bakomy, która ma na celu wypromowanie dedykowanego głównie mężczyznom owocowego jogurtu 7 Zbóż MEN. Za planowanie i zakup mediów dla wiosennej kampanii jogurtu Bakomy odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Nowa kampania Bakomy skierowana jest głównie do mężczyzn. Promowany jest owocowy jogurt 7 Zbóż MEN. W ramach prowadzonych działań realizowana jest kampania spotowa oraz sponsoringowa m.in. w TVN i kanałach tematycznych. Nowy spot reklamowy nawiązuje do wcześniejszej kampanii marki, prowadzonej w 2013 roku.

Celem kampanii jest zarówno zwiększenie sprzedaży, jak i umocnienie wizerunku marki Bakomy oraz świadomości jej produktów. Za planowanie i zakup mediów odpowiada zespół UM. Za kreację kampanii odpowiada Orca Film.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane