Bakoma z internetową kampanią promującą jogurt Premium Frutica

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 21 marca 2012 12:17

Bakoma z internetową kampanią promującą jogurt Premium Frutica

Wystartowała internetowa kampania Nieidealna.pl dedykowana ekskluzywnej marce jogurtów owocowych Bakoma Premium Frutica.

Celem projektu jest promowanie produktu, jedynego jogurtu słodzonego owocami - Premium Frutica - poprzez działania komunikacyjne mające na celu obalenie stereotypu „kobiety idealnej". Adresatkami kampanii są nowoczesne kobiety, którym często brakuje czasu na wypełnienie wszystkich codziennych obowiązków.

- Nie ma kobiet idealnych. Warto o tym mówić, a przede wszystkim - nie należy pogłębiać dysonansu pomiędzy rzeczywistością a powszechnymi przekonaniami dotyczącymi roli kobiet. Każda z nas potrzebuje komunikatów pozytywnych, bo czasami czujemy się źle w związku z dużymi oczekiwaniami wobec nas na co dzień - mówi Lucyna Kwiatkowska - trener rozwoju osobistego, coach i psycholog, która wspiera kampanię jako ekspertka.

Więcej eksperckich wypowiedzi będzie można przeczytać na stronie www.nieidealna.pl. W projekt zaangażowana jest także znana blogerka, autorka bloga „Nektar mandarynkowy", która prowadzi dialog z ekspertką zachęcając kobiety do angażowania się w kolejne fazy kampanii.

Trwająca cztery miesiące kampania obejmie działania e-PR, szereg aktywności dla fanów na Facebooku - głównie na FanPage'u www.facebook.com/kobietanieidealna - oraz kampanię SEM/display.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane