PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Banki zaczynają przypominać...supermarkety

Autor: rp.pl 27 lipca 2017 14:37

Banki coraz śmielej wychodzą poza tradycyjne ramy swojej działalności. Zaczynają oferować produkty i usługi do tej pory niekojarzące się z bankami - pisze rp.pl

Najświeższym przykładem jest Alior, który w 30 placówkach testuje specjalne lustra, na których wyświetlane są produkty niebankowe, głównie drogie gadżety, takie jak zegarki, opaski monitorujące stan zdrowia, elektryczne hulajnogi czy roboty do nauki oprogramowania. Program Wyszukane przez Alior Bank to całkowicie nowa usługa na polskim rynku. Po wyborze produktu i sposobu jego finansowania kurier dostarczy produkt do domu (nie znajduje się on w oddziale).

Bank Millennium uruchomił niedawno platformę Goodie (to jego wewnętrzny start-up), która zbiera informacje na temat zniżek, promocji i nowości zakupowych w centrach handlowych, sklepach internetowych oraz stacjonarnych, restauracjach i oferuje je klientom. Millennium stworzył w ten sposób ekosystem, który ma przyciągnąć konsumentów i sprzedawców oraz pozwolić na ich współpracę. Platforma jest otwarta dla wszystkich, dostępna za darmo, aby z niej korzystać nie trzeba być klientem banku. Użytkownicy Goodie będą mieli także dostęp do ofert dostępnych w supermarketach, np. w Biedronce, Carrefourze, Eurocashu.

Całość na rp.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • marek2208 2017-08-14 15:23:05

    Znam goodie - jest niezłe. Można złapać czasem jakąś zniżkę, której nie ma gdzieś indziej.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane