PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK wzrósł o 2,5 pkt mdm, ale nadal na minusie

Autor: PAP 2 kwietnia 2014 20:27

Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK wzrósł w marcu mdm o 2,5 pkt. do minus 18,3 pkt. - wynika z badania instytutu GfK. Autorzy badania zwracają uwagę, że wskaźnik jest na najwyższym poziomie od "prawie trzech i pół roku". W marcu wszystkie części składowe Barometru się poprawiły.

REKLAMA
"Na przestrzeni ostatniego miesiąca polepszyły się wszystkie wskaźniki wchodzące w skład barometru, czyli: oczekiwania co do pozytywnych zmian w sytuacji ekonomicznej kraju, oceny możliwości oszczędzania, przyszłej sytuacji ekonomicznej gospodarstw domowych oraz zmian na rynku pracy" - dodano.

Oceny przyszłej sytuacji gospodarczej kraju poprawiły się w marcu o 1 punkt i wskaźnik wynosi obecnie minus 14 punktów.

W marcowym pomiarze wskaźnik przedstawiający skłonność gospodarstw domowych do oszczędzania wzrósł o 2 punkty i wynosi obecnie minus 31 punktów, co oznacza powrót do sytuacji z września ubiegłego roku.

W marcu oceny przyszłej sytuacji ekonomicznej gospodarstw domowych wzrosły o 2 punkty i wynoszą obecnie minus 5 punktów.

Wskaźnik prognoz rozwoju sytuacji na rynku pracy wzrósł w marcu o 5 punktów i wynosi obecnie minus 23 punkty.

"Jest to najwyższa wartość dla tej składowej od 2,5 roku" - zaznaczono w komunikacie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16386

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA