Bary z wódką i śledziami chcą rozwijać się poprzez franczyzę

www.portalspozywczy.pl 25 lipca 2012 13:14

Ministerstwo Śledzia i Wódki z Gliwic planuje rozwój przez franczyzę. Przedsiębiorców chce przyciągnąć m.in. niskimi kosztami otwarcia placówki - lokal o powierzchni ok. 60 mkw. to przeciętny koszt 35 tys. zł.


Związanie się z franczyzodawcą zakłada także inne koszty: 1 tys. zł - opłata wstępna obejmująca licencję; 600-1 tys. zł opłaty franczyzowej. Ponadto franczyzobiorcy, którzy do końca października 2012 r. podpiszą umowę będą zwolnieni z opłaty franczyzowej.
Ministerstwo Śledzia i Wódki jest miejscem, gdzie śledzia można zjeść na różne sposoby. Menu jest krótkie i proste. Obowiązują dwie ceny: 4 zł kosztują napoje i 8 zł - zakąski. Oprócz śledzia, podaane są także tradycyjne przekąski barowe: galaretę, chleb ze smalcem oraz pikle. Klimat dodaje miejscu muzyka z lat '80.
Przypomnijmy, po sukcesie warszawskiego lokalu Przekąski Zakąski oraz sieci Pijalnie Wódki i Piwa, która rozwijana jest przez giełdową spółkę Mex Polska, na rynku gastronomicznym pojawiają się coraz to nowe koncepty zakąskowych barów. Franczyzobiorców poszukuje m.in. łódzki PRL Klub.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3265

GORĄCE OFERTY

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane